Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Lingwiści III LO w konfrontacji z bajkowymi wyzwaniami

Lingwiści III LO w konfrontacji z bajkowymi wyzwaniami

16.11.2022 klasa 1c o profilu lingwistycznym wraz z wychowawczynią panią Iwoną Grandą, zrealizowała zaplanowaną lekcję plenerową z języka angielskiego.

We wrześniu uczniowie wystąpili w roli anglojęzycznych przewodników po Zamojskiej Starówce. Tym razem czytali bajki w języku angielskim. Miła lektura stanowiła powrót do dzieciństwa i stała się okazją do „szlifowania” niuansów angielskiej wymowy i intonacji. Uczniowie, czytając lektury, dbali o zachowanie poprawności językowej i zaangażowali się w interpretację prezentowanych utworów.

Wyjście w plener było też nieocenionym doświadczeniem integracyjnym połączonym z pobytem w jednej z przytulnych pizzerii. Wiosną planujemy lekcję języka angielskiego w zoo i przybliżenie w języku angielskim przebywających tam zwierząt. Zanim jednak wiosenne słońce zachęci do naukowej przygody, odbędzie się maraton filmowy poświęcony Brytyjskiej Rodzinie Królewskiej. Na pewno wszyscy się już domyślają jaki serial stanie się motywem przewodnim. To jeszcze nie koniec wszystkich pomysłów…

Nauka języków obcych może być przyjemna!

Data dodania: 2022-11-28 15:55:28
Data edycji: 2022-12-05 21:10:21
Ilość wyświetleń: 489

Europrojekty

Poznaj nasze projekty międzynarodowe
Więcej informacji

Blog uczniowski

Giełda Talentów – odkrywaj, twórz, inspiruj
Więcej informacji

Sport w szkole

Sukcesy sportowe i wydarzenia w szkole w zasięgu ręki
Więcej informacji

Konkursy

Zapoznaj się z ofertą naszych konkursów
Więcej informacji

Kalendarz

Współpracujemy z

"Wszystko co wielkie, jest wielkie przez serce"

Cyprian Kamil Norwid
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej